مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:152023-02-27سياسي

اگر مسئولین در ادای وظیفه کوتاهی نکنند ساخت و سازهای غیرمجاز شکل نخواهد گرفت


اگر مسئولین شهری و روستایی در ادای وظیفه خود کوتاهی نکنند ساخت و سازهای غیرمجاز شکل نخواهد گرفت - ایسنا/مرکزی دادستان کل کشور گفت: اگر مسئولین شهری و روستایی در ادای وظیفه خود کوتاهی نکنند ساخت و سازهای غیرمجاز شکل نخواهد گرفت حجت الاسلام محمد جعفر منتظری دوشنبه هشتم اسفندماه 1401 در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه برگزار شد اظهار کرد: همه ما در قبال نظام اسلامی مسئول هستیم و باید از همه توان و ظرفیت خود برای قرار گرفتن مردم در مسیر عدالت استفاده کنیم و اصولا انجام این حرکت بر عهده کارگزاران نظام اسلامی است.

وی در ادامه گفت: افرادی که در زیر علم لیبرالیسم غربی سینه می زنند به دنبال ایجاد اغتشاش و ناآرامی هستند و یادشان رفته که دوران تاریک و منحوس پهلوی چه بر سر این کشور و ملت آورد و این ملت قطعا آن دوران استبداد را فراموش نخواهند کرد.

وی به برنامه ریزی های قبلی دشمنان برای به زانو درآوردن نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن خیلی تلاش کرد با اغتشاشات کلاف نظام را در هم بپیچد، اما با هوشیاری مردم مانند همیشه این ترفند آنان نیز با شکست مواجه شد.

وی با تجلیل از شهدای مدافع امنیت در اتفاقات اخیر اظهار کرد: ملت ایران در پاسخ به توطئه های دشمنان با وجود مشکلاتی که دارند، حضوری معنادار را در راهپیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر مسئولین در ادای وظیفه کوتاهی نکنند ساخت و سازهای غیرمجاز شکل نخواهد گرفت

اگر مسئولین در ادای وظیفه کوتاهی نکنند ساخت و سازهای غیرمجاز شکل نخواهد گرفت