مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:202023-02-27سياسي

لزوم احیای گمرک سیراف/ بیمارستان کنگان توسعه یابد


امام جمعه سیراف با تاکید بر لزوم احیای گمرک سیراف گفت:انتظار می رود شاهد اهتمام جدی برای توسعه زیر ساخت های بیمارستان فرسوده کنگان باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد صادق عاشوری صبح دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کنگان و آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار مرکزی با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: در دولت آقای رییسی بنا بر این بوده و هست که تغییرات به نفع مردم باشد و خدمات نظام اسلامی جهش وار رشد داشته باشد.

وی با بیان اینکه محیط کار اجرایی با بها دادن به جوانان وارد فضای روشنی شده است افزود: اینک ما لمس می کنیم که جوانان خوشنام، ارزشمند وبا انگیزه ای وارد مدار مدیریت اجرایی می شوند و این موضوع مرتبط با تحقق شعارهای دولت مستقر است که مایه دلگرمی و امیدواری سایر جوانان نیز می گردد مایه دلگرمی و امیدواری سایر جوانان نیز می شود.

امام جمعه سیراف خاطرنشان کرد: طی این هفته آن گونه اطلاع رسانی می شود استان خود را آماده استقبال از ریاست محترم جمهور می کند.

شهرستان کنگان در سفر استانی قبلی و فعلی مطالباتی را به ویژه در بخش مرکزی مطرح کرده است.

لزوم بکارگیری جوانان بومی وی افزود: انتظار می رود با توجه به موقعیت راهبردی شهرستان هم از جهت محوریت در بخش انرژی و هم شرایط بندری هیئت دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احیای گمرک سیراف/ بیمارستان کنگان توسعه یابد

لزوم احیای گمرک سیراف/ بیمارستان کنگان توسعه یابد