مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:252023-02-27سياسي

رهبران دینی جهان واقعیت های ادیان را معرفی کنند


رایزن فرهنگی کشورمان در زیمبابوه گفت: رهبران دینی جهان می توانند با همگرایی و اتحاد واقعیت های ادیان را معرفی کنند و زمینه ساز بستر همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان کنار هم باشند.

- رایزن فرهنگی کشورمان در زیمبابوه گفت: رهبران دینی جهان می توانند با همگرایی و اتحاد واقعیت های ادیان را معرفی کنند و زمینه ساز بستر همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان کنار هم باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در زیمبابوه و با همکاری مرکز گفت وگوی ادیان و فرهنگ های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و برخی از نهادهای علمی و دینی زیمبابوه، سمینار گفت وگوی دینی بین اسلام و مسیحیت در محل دانشگاه اروپه حراره برگزار شد.

در این سمینار که دپارتمان فلسفه، ادیان و اخلاق دانشگاه زیمبابوه و دانشگاه اروپه همکاری داشتند، رهبران برجسته دینی زیمبابوه، اساتید دانشگاه و رؤسای نهادهای دینی، دانشجویان و .

حضور یافتند.

حمید بختیار، رایزن فرهنگی کشورمان در زیمبابوه در ابتدای سخنرانی خود، پیام حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور، رییس شورای سیاستگذاری و هماهنگی گفت وگوی ادیان جمهوری اسلامی ایران را پیرامون گفت وگوی دینی بین اسلام و مسیحیت قرائت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبران دینی جهان واقعیت های ادیان را معرفی کنند

رهبران دینی جهان واقعیت های ادیان را معرفی کنند