مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:302023-02-27اقتصادي

اختصاص 21 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه گلخانه های اردبیل


21 میلیارد تومان اعتبار جدید در راستای توسعه گلخانه های اردبیل به این استان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدحامد عاملی ظهر دوشنبه در نشست بررسی توسعه زیرساخت های استان اردبیل اظهار کرد: اردبیل در توسعه بزرگراه ها تا چند سال پیش در فقر به سر می برد که با روی کار آمدن دولت سیزدهم منابع اعتباری خوبی برای این حوزه در نظر گرفته شده است.

وی از تزریق 320 میلیارد ریال اعتبار جدید به راه های روستایی و 210 میلیارد ریال به تکمیل زیرساخت شهرک های گلخانه ای این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت های استان در راستای تکمیل نیازمندی های اردبیل حائز اهمیت است چرا که این اقدام را گامی در راستای تحول چهره عمرانی و اقتصادی این استان می دانیم.

استاندار اردبیل نقش تکمیل و ارتقای زیرساخت های مختلف در پیشرفت و آبادانی استان را مهم و اساسی دانست و بیان کرد: و این موضوع طی 17 ماه حضور در استانداری به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

عاملی با اشاره به اقدامات انجام شده برای ارتقای راه های روستایی استان گفت: در 16 ماه اخیر 140 کیلومتر راه روستایی استان در 16 ماه اخیر آسفالت شده و 97 کیلومتر از این راه ها نیز بهسازی شده که نسبت به مدت مشابه قبل از آن به ترتیب افزایش 381 درصدی و 247 درصدی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 21 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه گلخانه های اردبیل

اختصاص 21 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه گلخانه های اردبیل