مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:302023-02-27ورزشي

مدیران کنگان در دسترس باشند/ لزوم حمایت از ورزشکاران شهرستان


فرماندار کنگان با تاکید بر لزوم در دسترس بودن مدیران این شهرستان گفت: حمایت از ورزشکاران شهرستان کنگان با جدیت دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد غریبی صبح دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کنگان و آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار مرکزی اظهار داشت: برنامه ریزی به منظور تشویق و هدایت جوانان و افراد جویای کار به آموزش های فنی و حرفه ای در راستای ایجاد اشتغال پایدار ضروری است.

وی خواستار فضا سازی و آماده سازی شهرستان برای سفر ریاست محترم جمهور و سفرهای نوروزی شد و بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی در جذب اعتبارات ویژه ای داشته باشند.

فرماندار کنگان با تاکید بر ایجاد هماهنگی در برنامه ها و فعالیت های دستگاه های اجرایی و نهادهای شهرستان افزود: پیگیری اجرایی شدن کمر بند سبز شهرستان با استفاده از ظرفیت شرکت های مستقر در منطقه مانند کمربند سبز چشمه بی بی حبش) با جدیت دنبال شود.

وی بر پیگیری احداث شهرک های دامداری در شهرستان به منظور رفع مشکل دامداران و توسعه دامپروری تاکید کرد و ادامه داد: برای انعکاس مطلوب خدمات دولت به مردم و تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه از همه ظرفیت ها استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران کنگان در دسترس باشند/ لزوم حمایت از ورزشکاران شهرستان

مدیران کنگان در دسترس باشند/ لزوم حمایت از ورزشکاران شهرستان