مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:352023-02-27سياسي

خودکفایی 3000 مددجوی بوشهری/ ورودی و خروجی کمیته امداد یکسان نیست


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با اشاره به خودکفایی حدود سه هزار نفر از مددجویان این سازمان گفت: باتوجه به شرایط اقتصادی جامعه تعداد مددجویان ورودی و خروجی کمیته امداد یکسان نیست و خط فقر در حال تغییر است.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با اشاره به خودکفایی حدود سه هزار نفر از مددجویان این سازمان گفت: باتوجه به شرایط اقتصادی جامعه تعداد مددجویان ورودی و خروجی کمیته امداد یکسان نیست و خط فقر در حال تغییر است.

محمد رضا میری دوشنبه 8 اسفند در نشست با خیرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر 93 هزار نفر در قالب 44 هزار خانوار که حدود 61 هزار نفر از آنها زن و 31 هزار نفر آقا هستند، تحت حمایت 19 اداره کمیته امداد استان بوشهر قرار دارند و خدمات مختلف را دریافت می کنند.

وی با اشاره به آغاز جشن نیوکاری از اواسط دی ماه تصریح کرد: این جشن تا اواسط اسفندماه در استان بوشهر ادامه خواهد داشت و تاکنون 250 میلیارد ریال از این طریق جمع آوری شده است و در تلاش هستیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن این کمک ها را در اختیار مددجویان قرار دهیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر یادآور شد: پارسال 245 میلیارد تومان کمک های نقدی و غیرنقدی در جشن نیکوکاری استان تحویل گرفته شد و در کمترین زمان ممکن در اختیار مددجویان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی 3000 مددجوی بوشهری/ ورودی و خروجی کمیته امداد یکسان نیست

خودکفایی 3000 مددجوی بوشهری/ ورودی و خروجی کمیته امداد یکسان نیست