مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:352023-02-27اقتصادي

کارخانه تولید قند و تصفیه شکر در اهر به زودی افتتاح می شود


فرماندار شهرستان اهر از رفع موانع توسعه و تکمیل پروژه کارخانه تولید قند و تصفیه شکر شمال غرب کشور در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان اهر از رفع موانع توسعه و تکمیل پروژه کارخانه تولید قند و تصفیه شکر شمال غرب کشور در این شهرستان خبر داد.

ابوالفضل غنی زاده، دوشنبه 8 اسفندماه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر گفت: بزرگترین کارخانه تولید قند و تصفیه شکر در شمال غرب کشور در مرحله تولید آزمایشی قرار دارد و با توجه به پیگیری ها و رفع موانع شاهد بهره برداری از این کارخانه در آینده نزدیک خواهیم بود.

وی افزود: برای پیشرفت و ارتقای تولید در شهرستان اهر به جد پیگیر تسهیل و رفع موانع در حوزه تولید و اشتغال واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان هستیم و به زودی به نتایج مطلوبی دست خواهیم یافت.

غنی زاده در ادامه از حمایت جدی مسئولان شهرستان اهر از تولید کنندگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی خبر داد و گفت: هم اکنون سرمایه گذاران بخش خصوصی 1500 میلیارد تومان برای سرمایه گذاری در این شهرستان اعلام آمادگی کردند که پس از اقدامات اداری و ایجاد بسترهای لازم نتایج اعلام می شود.

وی همچنین به فعال بودن مرکز رشد واحدهای فناور در دانشگاه آزاد اهر و بخشی هم از شرکت های دانش بنیان در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر اشاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه تولید قند و تصفیه شکر در اهر به زودی افتتاح می شود

کارخانه تولید قند و تصفیه شکر در اهر به زودی افتتاح می شود