مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:402023-02-27پزشكي

100 تن نمک غیر بهداشتی از یک واحد تولیدی در سمنان کشف شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه نظارت و بازرسی واحدهای تولیدی مواد غذایی در دستور کار است، گفت: 100 تن نمک غیر بهداشتی از یک واحد تولیدی در سمنان کشف شد.

- کامران قدس در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه در پی ارائه گزارش تخلف از یک واحد تولیدی نمک صنعتی در سمنان به صورت سرزده از آن بازدید به عمل آمد، ابراز داشت: طی این نظارت و ارزیابی مواد غذایی بالغ بر 100 تن نمک غیر بهداشتی از این واحد تولیدی در سمنان کشف شده است.

وی ضمن بیان اینکه با محرز شدن تخلف محموله غیر بهداشتی توقیف و پرونده مؤسسه به مراجع قضایی ارسال شده است، افزود: مواد غذایی فاسد یا غیربهداشتی طی فرایندی معدوم و از چرخه مصرف شهروندان خارج می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه نظارت و بازرسی از واحدهای تولیدکننده مواد غذایی همواره در دستور کار است، ابراز داشت: در صورت لزوم واحه ای متخلف تذکرات لازم را دریافت و حتی واحد مربوط پلمپ خواهد شد چرا که سلامت خط قرمز سلامت مردم محسوب می شود.

وی ضمن بیان اینکه شهروندان در صورت مشاهده موارد تخلف از دخالت مستقیم باید به طور جد پرهیز کنند، اضافه کرد: سامانه 119 وزارت بهداشت آماده پاسخگویی به این تماس ها است و در اسرع وقت موارد بهداشتی رسیدگی و پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 تن نمک غیر بهداشتی از یک واحد تولیدی در سمنان کشف شد

100 تن نمک غیر بهداشتی از یک واحد تولیدی در سمنان کشف شد