موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - استقلال خوزستان - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان كشوري - نساجي مازندران - افزايش حقوق - جشنواره تحقيقاتي رازي - اسفنديار اختياري - متخلفان محيط زيست - احداث واحدهاي آسيب ديده - سفتجان - شركت هواپيمايي آسمان - امارات متحده عربي - توافق سوچي - طراحي پوستر - حكيم ابوالقاسم فردوسي - فوتبال 5 نفره قهرماني آسيا - والانجرد - برنامه هاي شب يلدا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:452023-02-27سياسي

برخورد قاطع با آسیب زنندگان به حقوق جامعه با ساخت وسازهای غیرمجاز


دادستان کل کشور با اشاره به کوتاهی شوراها و دهیاری ها در زمینه ساخت و سازها گفت: در صورتی که حقوق جامعه در اثر ساخت و سازها آسیب ببیند بدون اغماض برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری که در فرمانداری ساوه برگزار شد، ساخت و سازهای غیر مجاز یکی از آسیب ها و چالش ها در کشور است، متأسفانه شوراها، شهرداری و دهیاری ها در این خصوص بسیار کوتاهی کردند.

وی افزود: شهرداری موظف است قبل از شروع ساخت برخورد جدی با ساخت وسازهای غیر مجاز داشته باشد اما متأسفانه شاهد هستیم در مرحله ای که باید پروانه صادر شود اقدام به برخورد می کند و این آسیب به سرمایه های کشور است.

دادستان کل کشور با اشاره به کوتاهی های انجام شده از سوی شوراها و دهیاری گفت: دستگاه فضایی ظرفیت بالایی دارد شهرداری ها و دهیاریها می توانند از این ظرفیت برای ساخت و سازهای غیر مجاز استفاده کنند.

وی بر ضرورت رعایت حق الناس تأکید کرد و افزود: در صورتی که حقوق جامعه در اثر ساخت و ساز آسیب ببیند بدون اغماض برخورد می شود.

وی افزود: امروز نظام به شدت نیازمند همدلی و هم افزایی بین مجموعه است مردم هم به مسؤلین نگاه می کنند اگر مردم این وحدت را احساس کنند همراه مسؤلین خواهند بود لذا نباید اجازه داد اختلاف سلیقه ها در کشور شکاف ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با آسیب زنندگان به حقوق جامعه با ساخت وسازهای غیرمجاز

برخورد قاطع با آسیب زنندگان به حقوق جامعه با ساخت وسازهای غیرمجاز