مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:502023-02-27اجتماعي

جزییات اجرای طرح کلاس های تلفیقی نهضت سوادآموزی


مدیرکل دفتر نظارت، سنجش و ارزیابی تحصیلی سازمان نهضت سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری کلاس های تلفیقی سوادآموزی به علت پراکندگی و کم شدن تعداد سوادآموزان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل دفتر نظارت، سنجش و ارزیابی تحصیلی سازمان نهضت سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری کلاس های تلفیقی سوادآموزی به علت پراکندگی و کم شدن تعداد سوادآموزان خبر داد.

مهدی نامجومنش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سازمان نهضت سوادآموزی با توجه به پراکندگی و کم شدن سوادآموزان، امسال رویکردی را در نظر گرفت که براساس آن، به جای اینکه آموزش دهندگان در هر کلاس یک تا سه نفر را جذب کنند، برای برگزاری کلاس های تلفیقی اقدام شد.

وی با بیان اینکه در اجرای کلاس های تلفیقی نهضت سوادآموزی دو هدف اصلی دنبال شده است، افزود: پیش از این، آموزش دهندگان شکایت می کردند که نمی توانند به عنوان مثال 10 سوادآموز را در دوره انتقال پیدا کنند و وقتی تعداد به حد نصاب نرسد کلاس تشکیل نمی شود.

به این دلیل، کلاس تلفیقی متشکل از سوادآموزان در سه دوره سوادآموزی، انتقال و تحکیم است.

مدیرکل دفتر نظارت، سنجش و ارزیابی تحصیلی سازمان نهضت سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: هدف این است که کلاس های سوادآموزی برگزار شوند و کلاس ها منعطف شوند تا در جاهایی که تعداد سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اجرای طرح کلاس های تلفیقی نهضت سوادآموزی

جزییات اجرای طرح کلاس های تلفیقی نهضت سوادآموزی