مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 14:052023-02-27اقتصادي

انهدام شبکه سازمان یافته قاچاق ارز و سوخت در کرمانشاه


دادستان کرمانشاه از انهدام شبکه سازمان یافته قاچاق ارز و سوخت در کرمانشاه با رصد اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه استان کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام کرمی اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی سازمان اطلاعات سپاه استان طی چند ماه گذشته یک شبکه سازمان یافته اخلال در نظام ارزی و سوخت کشور شناسایی و مورد رصد قرار گرفت.

وی افزود: این شبکه سازمان یافته در شهرستان های مرزی استان کرمانشاه اقدام به قاچاق سوخت یارانه ای کشور به میزان چندین میلیون لیتر کرده و از مرزهای رسمی استان آن را به عراق قاچاق می کرد.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: تعدادی از اعضای اصلی این شبکه اقدام به خرید و فروش، دلالی و قاچاق همزمان ارز و سوخت در استان کرمانشاه خصوصاً در شهرستان های مرزی استان می کرد که پس از شناسایی و رصد سازمان اطلاعات سپاه استان دستگیر شدند.

دادستان کرمانشاه با اشاره به اقدامات این شبکه سازمان یافته برای اخلال در نظام ارزی کشور، افزود: اعضای این شبکه طی چهار سال گذشته به صورت مستمر بیش از میلیاردها تومان انواع ارز اعم از دلار و دینار را در استان خریداری کرده و به صورت غیرقانونی وارد شبکه دلالی ارز و سوخت می کردند که این اقدام آنها باعث ایجاد نوسان در قیمت ارز و عدم ورود ارز به چرخه اقتصادی کشور می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام شبکه سازمان یافته قاچاق ارز و سوخت در کرمانشاه

انهدام شبکه سازمان یافته قاچاق ارز و سوخت در کرمانشاه