مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 14:302023-02-27فرهنگي

«رویا و خیال» در گالری فرهنگسرای بهمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این نمایشگاه تعداد 80 تابلو اثر نقاشی با تکنیک های رنگ روغن (آکریلیک) سیاه قلم، اکولین و دیجیتال آرت، - آثار نقاشی سه هنرمند جوان در قالب نمایشگاه رویا و خیال تا پایان سال در فرهنگسرای بهمن به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این نمایشگاه تعداد 80 تابلو اثر نقاشی با تکنیک های رنگ روغن (آکریلیک) سیاه قلم، اکولین و دیجیتال آرت، جلوه های زیبای هنر نقاشی روی بوم را به گونه ای جذاب و خلاقانه به تصویر کشیده است.

آثار هنرمندان جوان زهرا شکری متولد مهر 1374 دارای مدرک تحصیلی لیسانس معماری، سارا آخرتی متولد بهمن 1373 با مدرک تحصیلی لیسانس میکروبیولوژی و الهام چلنگر متولد تیر 1360 با مدرک تحصیلی لیسانس ادبیات فارسی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه نقاشی رویا و خیال همزمان با مراسم افتتاحیه از ساعت 14 روز سه شنبه نهم اسفند در گالری فرهنگسرای بهمن آغاز می شود و تا 25 اسفند ادامه می یابد.

قرار است روز های سه شنبه و چهارشنبه 16 و 24 اسفند با حضور هنرمندان صاحب اثر دو کارگاه هنری در کنار هنرجویان و مشتاقان هنر نقاشی در محل برپایی این نمایشگاه برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رویا و خیال» در گالری فرهنگسرای بهمن

«رویا و خیال» در گالری فرهنگسرای بهمن