مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 14:452023-02-27سياسي

الگوی توزیع زمان سفر زائران رضوی با سال های گذشته متفاوت است


در نوروز 1402 با توجه به اینکه از چهارم فروردین، ماه مبارک رمضان آغاز می شود؛ الگوی توزیع زمان سفر زائران کاملاً با سال های گذشته متفاوت خواهد بود.

- مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: در نوروز 1402 با توجه به اینکه از چهارم فروردین، ماه مبارک رمضان آغاز می شود؛ الگوی توزیع زمان سفر زائران کاملاً با سال های گذشته متفاوت خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی امروز در جلسه مشورتی خدمات سفر نوروز 1402 استان خراسان رضوی که با حضور استاندار و مسئولان ارشد دستگاه های اجرایی استان و شهر مشهد به میزبانی آستان قدس رضوی در تالار ولایت حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد، فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و میلاد امام سجاد (ع) را تبریک گفت و با اشاره به روایت ان الحسن من کل احد حسن و انه منک احسن لمکانک منا و ان القبیح من کل احد قبیح و انه منک اقبح از امام صادق (ع)، اظهار کرد: عمل خوب در هرکجایی که باشد خوب است اما در شهر مقدس مشهد به جهت انتساب و حضور بارگاه قدسی امام علی بن موسی الرضا (ع) خوب تر و افضل و هر عمل ناپسندی در هرکجا صورت گیرد مذموم، اما در مشهد ناپسندتر و قبیح تر است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه هم جواری با امام رضا (ع) افتخار و نعمت بزرگی بوده که شکرگزاری آن در گروی خدمتگزاری به زائران رضوی است، بر لزوم تقویت بُع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی توزیع زمان سفر زائران رضوی با سال های گذشته متفاوت است

الگوی توزیع زمان سفر زائران رضوی با سال های گذشته متفاوت است