مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 14:502023-02-27سياسي

بهار زندگی مشترک 160 زوج کارمند دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز شد


همزمان با فرخنده میلاد حضرت سیدالساجدین(ع) و ایام مبارک ماه شعبان، 160 زوج کارمند دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آغاز بهار زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز شامگاه یکشنبه با شرکت در آیین آغاز زندگی مشترک 160 زوج از کارکنان دانشگاه ضمن تبریک اعیاد شعبانبه و آرزوی زندگی سرشار از نشاط و سعادت برای این زوج ها گفت: این برنامه در سالروز میلاد با سعادت حضرت امام سجاد(ع) و در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برگزار می شود.

سید وحید حسینی حمایت از برنامه جوانی جمعیت و موضوع فرزندآوری را یکی از اولویت های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد جوانان با ازدواج و تشکیل خانواده، در مسیر سعادت جامعه گام بردارند و نسل های شایسته ای برای فردای ایران پرورش یابند.

او در ادامه با اشاره به برگزاری نشست های قرارگاه جوانی جمعیت در دانشگاه، از ارایه تسهیلات برای کارکنان دانشگاه در راستای ازدواج و فرزندآوری مانند مرخصی، دورکاری و همچنین فراهم سازی اتاق های مخصوص مادر و کودک و شیردهی در واحدهای مختلف زیرمجموعه دانشگاه خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهار زندگی مشترک 160 زوج کارمند دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز شد

بهار زندگی مشترک 160 زوج کارمند دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز شد