مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 15:102023-02-27سياسي

آغاز نخستین دوره مسابقات آزاد ملی مهارت گردشگری در خوزستان


سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از آغاز نخستین دوره مسابقات آزاد ملی مهارت گردشگری در خوزستان با حضور فعالان گردشگری از سراسر کشور خبر داد.

- شهرام ملایی هزاروندی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز نخستین دوره مسابقات آزاد ملی مهارت گردشگری، اظهار کرد: این مسابقات با حضور فرهیختگان، نخبگان و فعالان گردشگری از سراسر کشور از امروز (8 اسفندماه) در منطقه کوهستانی تاراز اندیکا آغاز شده است و به مدت سه روز تا 10 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات نهادینه کردن فرهنگ مهارت آموزی، ترویج و ارتقای فرهنگ گردشگری، محرومیت زدایی با محوریت گردشگری، فراهم کردن فرصت مناسب برای رقابت سالم میان فعالان در این حوزه، معرفی مکان های بومی و گردشگرپذیر و ایجاد اشتغال در توسعه اقتصادی منطقه است.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: به منظور اجرای این مسابقات، ایده 33 نفر از سطح کشور جمع آوری و در نهایت 15 ایده به عنوان ایده برتر در حوزه گردشگری معرفی شد.

بنابراین در این دوره، 15 نفر از فرهیختگان، نخبگان و فعالان حوزه گردشگری، میراث فرهنگی صنایع دستی کشور از استان های تهران، البرز، گلستان، قم، آذربایجان غربی، اصفهان و خوزستان به مدت سه روز در جزیره سد شهید عباسپور و منطقه کوهستانی تاراز در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نخستین دوره مسابقات آزاد ملی مهارت گردشگری در خوزستان

آغاز نخستین دوره مسابقات آزاد ملی مهارت گردشگری در خوزستان