مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 15:102023-02-27دانش

60 اثر دانشجویی در اختتامیه اولین جشنواره ملی سلامت تقدیر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم نعیمی مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سبک زندگی سازمان امور دانشجویان صبح امروز در مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان که با حضور وزیر علوم در دانشگاه تهران برگزار شد گفت: - 60 اثر دانشجویی در اختتامیه اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان معرفی و تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم نعیمی مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سبک زندگی سازمان امور دانشجویان صبح امروز در مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان که با حضور وزیر علوم در دانشگاه تهران برگزار شد گفت: دفتر مشاوره دانشجویی سال 67 تأسیس شد و حدود 35 سال است که فعالیت می کند و رویکرد اساسی آن ارائه خدمات درمانی به دانشجویانی است که در حوزه های جسمانی و روانی دچار مشکل می شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اطلاعاتی که از بررسی مجموعه های مختلف مانند کارنامه سلامت دانشجویان و سیمای زندگی دانشجویی به دست آورده ایم این موضوع نشان می داد که باید رویکرد خود را از حوزه درمان به حوزه پیشگیری تغییر دهیم.

بر همین اساس رویکرد فعالیت دفاتر مشاوره در جهت پیشگیری تغییر کرد و برنامه هایی برای توانمندسازی دانشجویان در ابعاد مختلف طراحی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 اثر دانشجویی در اختتامیه اولین جشنواره ملی سلامت تقدیر شد

60 اثر دانشجویی در اختتامیه اولین جشنواره ملی سلامت تقدیر شد