مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 15:302023-02-27ورزشي

طلای جودوکاران خراسان شمالی به کام رعد بوشهر!


4 جودوکار خراسان شمالی که یکی از آن ها بازیکن تیم ملی است، توانستند در مسابقات جودو بین المللی تهران مقام نخست تیمی را کسب کنند اما نه به نام خراسان شمالی؛ - وقتی جودوکاران استان مجبور به مسابقه برای دیگر استان ها می شوند؛ طلای جودوکاران خراسان شمالی به کام رعد بوشهر! ایسنا/خراسان شمالی 4 جودوکار خراسان شمالی که یکی از آن ها بازیکن تیم ملی است، توانستند در مسابقات جودو بین المللی تهران مقام نخست تیمی را کسب کنند اما نه به نام خراسان شمالی؛ به نام رعد بوشهر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمعه 5 اسفند ماه امسال مسابقات جودو بین المللی تهران با عنوان جام خلیج فارس آغاز شد که در آن 12 تیم داخلی و خارجی از جمله روسیه، عراق، پاکستان، افغانستان و.

حضور داشتند.

پس از پایان رقابت ها، تیم رعد پدافند بوشهر با داشتن 4 جودوکار شایسته خراسان شمالی، قهرمان مسابقات جودو جام خلیج فارس شد و مدال طلا را کسب کرد.

همچنین در تیم سوم این رقابت ها که تیمی از خراسان رضوی بود نیز تعدادی از جودوکاران خراسان شمالی حضور داشتند که با بهره مندی از توان آن ها، رتبه سوم کسب شد.

رییس هیأت جودو خراسان شمالی در این خصوص به ایسنا گفت: تعدادی از بازیکنان استان به دلایل مختلف برای تیم های سایر استان ها به رقابت پرداختند که خوشبختانه توانستند سبب مقام آوری آن تیم ها شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلای جودوکاران خراسان شمالی به کام رعد بوشهر!

طلای جودوکاران خراسان شمالی به کام رعد بوشهر!