مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 16:002023-02-27اقتصادي

بودجه پژوهشکده زعفران تربت حیدریه به 5 میلیارد تومان افزایش یافت


مشاور امور پژوهشی، آموزش و ترویج پژوهشکده زعفران دانشگاه تربت حیدریه گفت: بودجه این مرکز تحقیقاتی از مبلغ 700 میلیون تومان در سال 90، - اکنون به رقم پنج میلیارد تومان افزایش یافت به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیجان سالاریان ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: این افزایش بودجه در پژوهشکده زعفران نشان از نگاه خاص و حمایتی دولت به امور پژوهشی و تحقیقاتی است.

مشاور امور پژوهشی، آموزش و ترویج پژوهشکده زعفران دانشگاه تربت حیدریه در معرفی تاریخچه و عملکرد پژوهشکده گفت: این مرکز تحقیقاتی سال 86 تأسیس و تا سال 90 زیر نظر دانشگاه فردوسی مشهد فعالیت داشت که البته تا آن سال فاقد برنامه کاری مدون، اعتبارات مصوب و نیز تجهیزات آزمایشگاهی بود.

وی با بیان اینکه از سال 90 این مرکز تحقیقاتی به دانشگاه تربت حیدریه واگذار شد، افزود: ضمن آنکه برایش بودجه مصوب تخصیص یافت، دارای چارت کاری نیز شد.

سالاریان با بیان اینکه کار محوری ما حمایت مادی و معنوی از طرح های پژوهشی در حوزه زعفران و گیاهان دارویی است، گفت: حوزه کشت و کار، تنش های خشکی و شوری، بهبود عملکرد کمی و کیفی، شاخص های بهره وری در مزرعه و حوزه صنایع غذایی، از جمله مسائل محوری است که مورد حمایت قرار می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه پژوهشکده زعفران تربت حیدریه به 5 میلیارد تومان افزایش یافت

بودجه پژوهشکده زعفران تربت حیدریه به 5 میلیارد تومان افزایش یافت