مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 16:002023-02-27سياسي

ذینفعان عرصه تولید در استان زنجان باید شناسایی شوند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: ذینفعان عرصه تولید باید شناسایی شوند تا اهدافی از جمله توانمندسازی نیروی کار با نظارت خیران و با انعقاد قرارداد محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین محمدی ظهر دوشنبه در جلسه شورای مهارت استان، با تاکید بر لزوم نیازسنجی اولیه جهت اجرای آیین نامه قانون نحوه کمک های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای، گفت: تبیین سازوکار اجرایی برای عملیاتی شدن قانون مذکور در استان و یا تدوین شیوه نامه اجرایی متناسب با وضعیت استان، شناسایی افراد حقیقی و حقوقی که امکان کمک به اجرای این آیین نامه را دارند، از جمله موارد مهمی است که باید مد نظر قرار گیرد.

وی با تاکید براینکه اجرای این آیین نامه باید در راستای کاهش نابرابری و توانمندسازی نیروی کار باشد که از اهداف دولت سیزدهم به شمار می رود، افزود: ذینفعان عرصه تولید باید شناسایی شوند تا اهدافی از جمله توانمندسازی نیروی کار با نظارت خیرین و با انعقاد قرارداد محقق شود.

محمدی بر لزوم نیازسنجی اولیه جهت اجرای آیین نامه قانون نحوه کمک های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای تاکید کرد و ادامه داد: تبیین سازوکار اجرایی برای عملیاتی شدن قانون مذکور در استان یا تدوین شیوه نامه اجرایی متناسب با وضعیت استان و شناسایی افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذینفعان عرصه تولید در استان زنجان باید شناسایی شوند

ذینفعان عرصه تولید در استان زنجان باید شناسایی شوند