مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 16:152023-02-27فرهنگي

مجوز چند فیلم کمدی و اجتماعی در یک سال گذشته صادر شده؟


شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی در یکسال گذشته مجوز 117 عنوان اثر با موضوعات مختلف را صادر کرده که 25 مورد برای فیلم های اجتماعی و 15 مورد هم برای فیلم های کمدی بوده است.

- شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی در یکسال گذشته مجوز 117 عنوان اثر با موضوعات مختلف را صادر کرده که 25 مورد برای فیلم های اجتماعی و 15 مورد هم برای فیلم های کمدی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، حبیب ایل بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله شورای پروانه ساخت سینمایی گفت: همزمان با شروع به کار این شورا در آذرماه سال 1400 تا 12 بهمن 1401، پروانه ساخت 117 فیلم سینمایی صادر شده است که از این تعداد 15 فیلم کمدی، 16 فیلم در حوزه دفاع مقدس، 9 فیلم در حوزه پلیسی - معمایی، 16 فیلم در حوزه خانوادگی، 6 فیلم در حوزه تاریخی، 6 فیلم در حوزه ورزشی، 7 فیلم در حوزه کودک و نوجوان، 6 فیلم در حوزه اخلاقی و تربیتی، 4 فیلم در حوزه روانشناسی، 3 فیلم در حوزه فلسفی، 25 فیلم در حوزه اجتماعی، 3 فیلم با موضوع گروهک منافقین و 1 فیلم نیز در حوزه انقلاب اسلامی بوده است.

وی با اشاره به توجه شورا به تنوع مضامین فیلمنامه ها در صدور پروانه ساخت و برگزاری جلسات متعدد با سازندگان این آثار افزود: اغلب آثار راه یافته به چهل و یکمین جشنواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز چند فیلم کمدی و اجتماعی در یک سال گذشته صادر شده؟

مجوز چند فیلم کمدی و اجتماعی در یک سال گذشته صادر شده؟