مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 16:302023-02-27اقتصادي

محدودیت گازرسانی به شهرک های صنعتی رفع شد


مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه مصرف گاز بخش خانگی و تجاری در 24 ساعت گذشته (7 اسفندماه) 522 میلیون مترمکعب بوده است، اعلام کرد این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال 12 درصد افزایش یافته است.

- مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه مصرف گاز بخش خانگی و تجاری در 24 ساعت گذشته (7 اسفندماه) 522 میلیون مترمکعب بوده است، اعلام کرد این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال 12 درصد افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا جولایی با بیان اینکه پیش بینی می شود روند مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی و تجاری تا 20 اسفندماه بر مدار 500 میلیون مترمکعب باقی بماند، افزود: پنج استان تهران، خراسان رضوی، مازندران، اصفهان و آذربایجان شرقی به ترتیب استان های پرمصرف گاز در 24 ساعت گذشته بودند.

وی تصریح کرد: هرچند با افزایش دمای هوا در کشور شاهد کاهش مصرف گاز طبیعی نسبت به هفته های پیش هستیم، اما این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال 12 درصد افزایش یافته است.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران همچنین ضمن تأکید بر روند صرفه جویی و بهینه سازی مصرف انرژی، از رفع محدودیت گازرسانی به شهرک های صنعتی و بخشی از پتروشیمی ها و صنایع فولاد خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت گازرسانی به شهرک های صنعتی رفع شد

محدودیت گازرسانی به شهرک های صنعتی رفع شد