مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 16:302023-02-27سياسي

معاون استاندار خراسان جنوبی : مصوبات ستاد آنفلوانزی فوق حاد پرندگان روی زمین نماند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارخراسان جنوبی گفت: دستگاه های اجرایی در قبال مصوبات احساس مسئولیت داشته باشند تا مصوبات روی زمین نماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمد رضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در چهاردهمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و کنترل بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، با انتقاد از اجرایی نشدن مصوبات این ستاد اظهارداشت: آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور در استان در دست اجراست و از مسولان متولی می خواهیم پیگیری های لازم را برای تخصیص اعتبارات تکمیل این طرح انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه که واحد های پرورش طیور، دان طیور خود را در فضای باز نگهداری نکنند، افزود:همچنین واحد های مرغداری استان نسبت به ایمن سازی و بهسازی انبار ها و سالن های نگهداری طیور خود اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی و ایمن سازی توسط مرغداری های استان برای جلوگیری از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، گفت: واحد های مرغداری در جوجه ریزی در چارچوب ضوابط و قوانین بهداشتی عمل کنند تا دچار مشکل نشوند.

طالبی با بیان اینکه که باید قوانین و ضوابط با رویکرد حل مشکل برای مردم و تولیدکنندگان تسهیل شود افزود: اگر جایی قوانین و ضواب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار خراسان جنوبی : مصوبات ستاد آنفلوانزی فوق حاد پرندگان روی زمین نماند

معاون استاندار خراسان جنوبی : مصوبات ستاد آنفلوانزی فوق حاد پرندگان روی زمین نماند