مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 16:402023-02-27سياسي

ارائه خدمات شهرداری اردستان در نوروز چند برابر شود


با توجه به اینکه در ایام نورز شاهد افزایش چشم گیر مسافر و گردشگر در اردستان هستیم به شهرداری تأکید کردیم شیفت کاری نیروهای خدماتی شهرداری در ایام نوروز چند برابر شود.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی شورای شهر اردستان گفت: با توجه به اینکه در ایام نورز شاهد افزایش چشم گیر مسافر و گردشگر در اردستان هستیم به شهرداری تأکید کردیم شیفت کاری نیروهای خدماتی شهرداری در ایام نوروز چند برابر شود.

معین مهدانیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شورای شهر اردستان جلسات متعددی با سرپرست شهرداری انجام داده است و تأکید کرده ایم شهرداری اردستان برای نوروز امسال اقدامات متفاوت و کامل تری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

وی با اشاره به برنامه های شهرداری اردستان برای نوروز 1402، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده امسال بیش از 15 هزار گل و درخت در میادین، اِلمان ها و باکس های نقاط مختلف شهر با هدف ایجاد فضایی متفاوت و افزایش نشاط اجتماعی کاشته و تزیین خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر اردستان اضافه کرد: همچنین زیباسازی سیما و منظر شهری، رنگ آمیزی ها، تعویض و تقویت روشنایی میادین، بلوار و پارک ها و افزایش ریسه های نوری، جانمایی المان های ویژه نوروز و نصب تابلو و بنرهای معرفی نقاط مختلف شهر در محورهای مختلف از دیگر برنامه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات شهرداری اردستان در نوروز چند برابر شود

ارائه خدمات شهرداری اردستان در نوروز چند برابر شود