مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 17:052023-02-27سياسي

8 زندانی زن در پویش نذر هشتم از زندان مشهد آزاد شدند


در بیست و هشتمین مرحله پویش مردمی نذر هشتم، 8 زندانی زن نیازمند با همیاری خادمان کفشداری زنان بارگاه منور رضوی و نمازگزاران مساجد از زندان مشهد آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با اعیاد شعبانیه، بیست و هشتمین مرحله پویش مردمی و مسجدی نذر هشتم ویژه زندانیان زن در زندان مرکزی مشهد برگزار شد و 8 زندانی زن نیازمند با همیاری خادمان کفشداری زنان بارگاه منور رضوی و نمازگزاران مساجد از زندان مشهد و 12 زندانی دیگر از زندان سبزوار آزاد شدند.

بر اساس این گزارش با همکاری و مشارکت خادمان و کفشداران بخش بانوان حرم مطهر رضوی و نمازگزاران مساجد و همچنین تعامل مؤثر دفتر امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی 8 زندانی زن نیازمند که به درستی در چرخه اصلاح و تربیت قرار گرفته و شرایط بازگشت به جامعه را داشتند با بدرقه خادمین حرم مطهر و زیر سایه پرچم بارگاه رضوی از زندان آزاد شدند.

در همین راستا با مشارکت خیرین سبزواری و اعمال ارفاقات قضایی 12 زندانی نیز از زندان سبزوار آزاد شدند.

گفتنی است در پویش مردمی و مسجدی نذر هشتم، هشتم هر ماه حداقل 8 زندانی نیازمند به نیت امام هشتم حضرت ثامن الحجج علیه السلام توسط خیرین و نمازگزاران مساجد از زندان های خراسان رضوی آزاد می شوند و از آغاز اجرای این پویش تاکنون 838 زندانی نیازمند از زندان های استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 زندانی زن در پویش نذر هشتم از زندان مشهد آزاد شدند

8 زندانی زن در پویش نذر هشتم از زندان مشهد آزاد شدند