مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 17:302023-02-27دانش

ارائه آخرین دستاوردهای فضایی در دانشگاه علم و صنعت


با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر علوم بیست و یکمین کنفرانس انجمن هوا فضای ایران در حالی آغاز به کار کرد که طی آن علاوه بر نشست های تخصصی نمایشگاهی از دستاوردهای حوزه هوا فضا برپا شده است.

- با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر علوم بیست و یکمین کنفرانس انجمن هوا فضای ایران در حالی آغاز به کار کرد که طی آن علاوه بر نشست های تخصصی نمایشگاهی از دستاوردهای حوزه هوا فضا برپا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر صدیقی دبیر بیست و یکمین کنفرانس انجمن هوا فضا ایران فعالیت دبیرخانه این کنفرانس را از تیر ماه سال گذشته دانست و افزود: در این کنفرانس 310 مقاله دریافت شد که از این تعداد 113 مقاله برای ارائه شفاهی و 89 مقاله برای ارائه پوستر انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه این تعداد مقاله در 22 نشست در طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه 10 و 11 اسفند ارائه می شود خاطرنشان کرد: برگزار نمایشگاهی در این حوزه از دیگر برنامه های جنبی این کنفرانس است.

در این مراسم همچنین خاکی رییس انجمن هوا فضا ایران در افتتاحیه بیست و یکمین کنفرانس هوا فضا ایران با بیان اینکه این انجمن از سال 76 با حضور اساتید و پیشکسوتان عرصه هوا فضا راه اندازی شده است.

وی یکی از دستاوردهای این انجمن را برگزاری کنفرانس سالانه هوافضا است که در هر سال در یکی از دانشگاه های کشور بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آخرین دستاوردهای فضایی در دانشگاه علم و صنعت

ارائه آخرین دستاوردهای فضایی در دانشگاه علم و صنعت