مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 17:302023-02-27پزشكي

کشف بیش از 100 تن نمک غیربهداشتی در سمنان/ کارگاه غیرمجاز تولید ترشیجات پلمب شد


سرپرست مدیریت نظارت فرآورده های خوراکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی سمنان از کشف بیش از 100 تن نمک غیربهداشتی از واحد تولیدی نمک صنعتی در سمنان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، شهرام صبوری راد، سرپرست مدیریت نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه  علوم پزشکی سمنان بعدازظهر امروز به همراه کارشناس نظارت بر مواد غذایی بهداشتی به صورت سرزده از یک واحد تولیدی نمک صنعتی در سمنان بازدید کرد.

وی با توجه به ارائه گزارش تخلف یک واحد تولیدی نمک صنعتی به معاونت غذا و دارو دانشگاه، ضمن بازدید از این واحد متخلف و توقیف محصولات غیرمجاز به میزان بیش از 100 تن، اقدامات قانونی لازم در خصوص توقیف محموله غیربهداشتی و ارسال پرونده مؤسسه به مراجع قضایی را انجام داد.

سرپرست مدیریت نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه  علوم پزشکی سمنان اضافه کرد: یک یک واحد کارگاهی غیرمجاز تولید ترشیجات و شوریجات در سمنان بر اساس دستور مقام قضایی پلمب شد.

صبوری راد افزود: بر اساس گزارشات واصله پس از انجام تحقیقات و تکمیل پرونده، بلافاصله گروهی کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه به همراه کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان سمنان و ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 100 تن نمک غیربهداشتی در سمنان/ کارگاه غیرمجاز تولید ترشیجات پلمب شد

کشف بیش از 100 تن نمک غیربهداشتی در سمنان/ کارگاه غیرمجاز تولید ترشیجات پلمب شد