مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 17:352023-02-27سياسي

امیرعبداللهیان: برای سفر گروسی به تهران توافق شد


وزیر امور خارجه ایران با اشاره به سفر اخیر معاون مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران و گفتگوهای خوب انجام شده، از توافق برای سفر گروسی به تهران در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در اولین دیدار دوجانبه در چارچوب سفر به ژنو، صبح امروز با "پکا هاویستو" وزیر خارجه فنلاند دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار در خصوص موضوعات مورد علاقه روابط دوجانبه، منطقه ای و بین المللی، تحولات اوکراین و بویژه آخرین وضعیت مذاکرات احیای برجام گفتگو و تبادل نظر شد.

امیرعبداللهیان با اظهار خرسندی از دیدارهای خوب قبلی با همتای فنلاندی در نیویورک و نیز تهران و همچنین گفتگوهای تلفنی قبلی با یکدیگر، از استمرار این رایزنی های دیپلماتیک استقبال کرد.

وزیر امور خارجه ایران روابط دو کشور ایران و فنلاند را تاریخی و توأم با احترام متقابل توصیف کرد و افزود، دو کشور در مسیر گسترش روابط حرکت می کنند.

وزیر امور خارجه ایران با اشاره به تلاش های خوب جمهوری اسلامی ایران در خصوص برقراری آتش بس در اوکراین توسط رییس جمهور و وزیر امور خارجه، تاکید کرد ما قویا مخالف گسترش ناتو و استمرار جنگ در اوکراین و مخالف تهدید حاکمیت و تمامیت ارضی کشورها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: برای سفر گروسی به تهران توافق شد

امیرعبداللهیان: برای سفر گروسی به تهران توافق شد