مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 17:552023-02-27اقتصادي

پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی قطار از نیمه اسفند


معاون حمل نقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه به دستور وزیر، نشست کارگروه اجرایی ستاد سفرهای نوروزی به طور مستمر تشکیل می شود، از شروع پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی قطار از اواسط اسفندماه خبر داد.

- معاون حمل نقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه به دستور وزیر، نشست کارگروه اجرایی ستاد سفرهای نوروزی به طور مستمر تشکیل می شود، از شروع پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی قطار از اواسط اسفندماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمین جلسه ستاد سفرهای نوروزی به ریاست معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با حضور روسای ستادهای نوروزی سازمان ها و شرکت های تابعه و ستادهای استانی متشکل از مدیران کل راه و شهرسازی و سایر مدیران کل سازمان ها و شرکت های تابعه در ساختمان دادمان برگزار شد.

شهریار افندی زاده معاون حمل ونقل ضمن اشاره به تأکید وزیر راه و شهرسازی به موضوع سفرهای نوروزی و خدمت رسانی به مردم گفت: در جلسات پیش رو این کارگروه اقدامات از دو جنبه مورد بررسی قرار می گیرند؛ هم فعالیت های استانی رصد می شود و هم فعالیت شرکت ها و سازمان های تابعه به صورت دوجانبه ضمن ارتباط با زیرمجموعه های استانی خود، گزارش ها و راهبردهای خود را ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی قطار از نیمه اسفند

پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی قطار از نیمه اسفند