مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 17:552023-02-27سياسي

ضرورت جبهه سازی جریان مقاومت در حوزه های فرهنگی و اقتصادی و امضای یک تفاهم نامه


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه 8 اسفند ماه در حاشیه یادواره شهدای رسانه مقاومت با وزیر فرهنگ لبنان در تهران دیدار و گفت وگو کرد.

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه 8 اسفند ماه در حاشیه یادواره شهدای رسانه مقاومت با وزیر فرهنگ لبنان در تهران دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی در این دیدار با بیان اینکه پاسداشت شهدای رسانه آمادگی جبهه مقاومت در حوزه جنگ نرم و جبهه فرهنگی را به نمایش می گذارد، گفت: در شرایط کنونی مهم اندیشه مردم منطقه است و دشمن به خوبی این موضوع را درک کرده است.

اگر دشمن بر اندیشه مردم مسلط شود، مقاومت از درون گسسته خواهد شد اما اگر جریان مقاومت بر افکار مردم حاکم شود مردم از جبهه مقاومت حمایت کرده و دشمنان را به عقب می رانند.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه جریان مقاومت نیز باید به جبهه سازی روی آورد، گفت: این جبهه قبلاً در حوزه های نظامی و امنیتی شکل گرفته است اما هم اکنون وقت آن است که در حوزه اقتصادی و فرهنگی نیز این همکاری ها عمیق شود.

همکاری هایی که باید دو جانبه و چندجانبه باشند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نشست وزیر فرهنگ لبنان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: امیدواریم با همکاری سوریه، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جبهه سازی جریان مقاومت در حوزه های فرهنگی و اقتصادی و امضای یک تفاهم نامه

ضرورت جبهه سازی جریان مقاومت در حوزه های فرهنگی و اقتصادی و امضای یک تفاهم نامه