مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 18:052023-02-27اقتصادي

آغاز طرح نظارتی نوروز و رمضان 1402 در خراسان شمالی


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی از اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار از هشتم اسفند ماه تا چهارم اردیبهشت خبر داد.

- سید جواد سیدالموسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بنا بر سیاست های اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی، طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان از هشتم اسفند ماه سال جاری آغاز و تا پایان چهارم اردیبهشت سال 1402 ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی در ادامه هدف از اجرای طرح را حمایت از اقشار آسیب پذیر، همکاری در اجرای سیاست های دولت در امر نظارت و تنظیم بازار، سالم سازی فضای کسب و کار، نظارت بر توزیع کالا و خدمات و حضور مؤثر و حداکثری تعزیرات حکومتی در راستای برخورد با اخلال گران بازار عنوان کرد.

وی افزود: هدف سازمان تعزیرات حکومتی در اجرای این طرح رصد کلیه مراکز احتمال ارتکاب تخلف و انجام فعالیت های پیشگیرانه از طریق برگزاری گشت های مشترک می باشد.

سیدالموسوی درباره اولویت های نظارتی در طرح ویژه نوروز و رمضان، گفت: صنوف پوشاک و البسه، رستوران ها و مراکز ارائه آجیل و خشکبار و شیرینی فروشی ها و قنادی ها، فروشگاه های زنجیره ای، مراکز اسکان و پذیرایی، اقامتی و هتل ها، میادین میوه و تره بار و جایگاه های سوخت، مراکز فروش حلیم، آش و … در این طرح تحت نظارت گشت های تعزیرات حکومتی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح نظارتی نوروز و رمضان 1402 در خراسان شمالی

آغاز طرح نظارتی نوروز و رمضان 1402 در خراسان شمالی