مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 18:342023-02-27اقتصادي

شهردار اردبیل: 1000میلیارد تومان ذخیره ملکی برای آینده عمرانی شهر


در حال حاضر 1000میلیارد تومان ذخیره ملکی برای آینده عمرانی شهر داریم البته روزی که شهرداری اردبیل را تحویل گرفتم، مجموعه حتی یک قطعه زمین هم جهت معاوضه نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری عصر امروز در جلسه هم اندیشی اصناف و بازاریان و جمعی از فرهیختگان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنده روزی که شهرداری اردبیل را تحویل گرفتم این مجموعه حتی یک قطعه زمین جهت معوض نداشت ولی در حال حاضر بیش از 1000 میلیاردتومان قطعه زمین برای آینده عمرانی شهر در اختیار شهرداری اردبیل است که چه باشم چه نباشم، سرمایه ای برای آینده است.

برای ساماندهی بازارها نیازمند همکاری هیئت امنای بازار هستیم وی با اشاره به مشکلات بازارهای صدف، صفویه، امام حسین(ع) و بازار حاج یوسف، افزود: برای ساماندهی این بازارها نیازمند همکاری هیئت امنای بازار هستیم، در این بین در خصوص بازار حاج یوسف ما بارها به بازاریان و شهروندان هشدار داده ایم و حال در صورت عدم همکاری بازاریان، شهرداری اقدام به پلمپ بازار خواهد کرد چرا که اگر موضوع امنیت جان شهروندان باشد با هیچ کسی شوخی نداریم.

ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در 4 مکان بزرگ شهرداری اردبیل از تلاش ها و برنامه ریزی های انجام شده در راستای ساماندهی وانت بارهای میوه فروش و زیباسازی سیما منظر شهری خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اردبیل: 1000میلیارد تومان ذخیره ملکی برای آینده عمرانی شهر

شهردار اردبیل: 1000میلیارد تومان ذخیره ملکی برای آینده عمرانی شهر