مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 19:202023-02-27ورزشي

مازندران قهرمان تکواندوی کارگران کشور شد


رییس انجمن تکواندوی کارگری کشور از اتمام مسابقات قهرمانی کشور تکواندوی کارگران ایران در شاهرود خبر داد و گفت: مازندران قهرمان این رقابت ها شد.

- بیژن شفیع خراسانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه مسابقات قهرمانی تکواندوی کارگران کشور بعد از رقابت تیم های حاضر در شاهرود با معرفی نفرات برتر به اتمام رسید، ابراز کرد: نیم مازندران قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

وی با بیان اینکه در این رقابت ها پس از مازندران تیم های اصفهان و قزوین به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند، افزود: تیم شاهرود نماینده استان سمنان به مقام چهارمی دست یافت.

رییس انجمن تکواندوی کارگری کشور با بیان اینکه 110 ورزشکار از 18 استان در این دوره از رقابت ها با هم به رقابت پرداختند، تاکید کرد: این دوره از مسابقات در دو بخش کیوروگی و پومسه به میزبانی سالن ورزشی شهرداری شاهرود برگزار شد.

خراسانی با بیان اینکه قهرمانان اوزان مختلف به اردوی تیم ملی تکواندوی کارگری کشور دعوت شدند، بیان کرد: محمدرضا عرب از تیم مازندران به عنوان فنی ترین مربی نیز شناخته شد همچنین هادی خالقیان از تیم استان سمنان به عنوان فنی ترین بازیکن جایزه خود را از دست مسئولان برگزار دریافت کرد و کاپ اخلاق هم به تیم کردستان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران قهرمان تکواندوی کارگران کشور شد

مازندران قهرمان تکواندوی کارگران کشور شد