مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 19:302023-02-27سياسي

توزیع جهیزیه بین نیازمندان زنجانی


مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد نیز نسبت به توزیع جهیزیه بین خانواده‎ های نیازمند اقدام خواهد شد و برنامه توزیع بسته های غذایی نیز در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اقبال جهانبخشی، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در جلسه ستاد احسان و نیکوکاری ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه محرومیت‎زدایی گفت: برای تحقق اهداف در این حوزه نسبت به ساخت مسکن های مددجویی و همچنین توزیع بسته های غذایی اقدام شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد نیز نسبت به توزیع جهیزیه بین خانواده‎ های نیازمند اقدام خواهد شد، اضافه کرد: همچنین برنامه توزیع بسته های غذایی نیز در دستور کار است.

 وی همچنین از آمادگی بسیج سازندگی برای همراهی در جشن نیکوکاری به لحاظ خودرویی و انسانی خبر داد و گفت: با بهره گیری از ظرفیت پایگاه های بسیج نسبت به جمع آوری کمک های مردمی و توزیع آن بین خانواده های نیازمند اقدام خواهد شد.

جهانبخشی همچنین از آمادگی بسیج سازندگی برای همکاری با قرارگاه حاج عبداله والی برای کمک به نیازمندان خبر داد و افزود: تلاش می کنیم با اقدامات موثر در حوزه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع جهیزیه بین نیازمندان زنجانی

توزیع جهیزیه بین نیازمندان زنجانی