مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 19:512023-02-27سياسي

تشییع و خاکسپاری بسیجی مدافع امنیت «شهید طاهر زمانی» فردا برگزار می شود


جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم(ع) گفت: فردا سه شنبه نهم اسفندماه ساعت 10 صبح مراسم تشییع و خاکسپاری بسیجی مدافع امنیت شهید طاهر زمانی در زادگاهش شهرک میهه از توابع شهرستان کوهرنگ با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) مراسم وداع با شهید مدافع امنیت طاهر زمانی احمدمحمودی در تیپ 44 قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

جانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تیپ قمربنی هاشم(ع) را معراج الشهدا دانست و گفت: شهید طاهر زمانی نیز مدال افتخارش را از همین مکان مقدس گرفته است.

وی، همراهی دوشادوش از سوی همسر این شهید در عرصه تأمین امنیت پایدار برای میهن اسلامی را ستود و او را مجاهده دانست و بیان کرد: این شهید خوب عهد خود را با امام زمان به پایان رسانید و قبل از آنکه جشن میلاد امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در نیمه شعبان را بگیرد، ثابت کرد که در راه ولایت ثابت قدم است.

علی افضلی، با اشاره به رشادت های مردم این استان از روزهای آغاز دفاع مقدس و حضور در مناطق مختلف و عملیات های متعدد، عنوان کرد: شهید طاهر زمانی از مدافعان حرم بود و در تمام عرصه های جهاد به فرمان مقتدا و امام خود لبیک گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع و خاکسپاری بسیجی مدافع امنیت «شهید طاهر زمانی» فردا برگزار می شود

تشییع و خاکسپاری بسیجی مدافع امنیت «شهید طاهر زمانی» فردا برگزار می شود