مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 19:512023-02-27سياسي

توسعه 18 برابری گلخانه ها در همدان


توسعه گلخانه ها در استان همدان 18 برابر نسبت به دوره قبل افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد عصر امروز در دیدار با جانبازان استان که به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز در سالن شهدای استانداری برگزار شد، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) پایه های این نظام را بر پایه عدم وابستگی به شرق و غرب بنیانگذاری کرد که دشمنان نیز وقتی دیدند نتوانستند از طریق نظامی نفوذ کنند، سعی کردند با راه انداختن جنگ ترکیبی و تبلیغات به اهداف خود دست یابند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب دهه 80 تاکید کردند دشمنان به دنبال نفوذ از طریق فرهنگ هستند گفت: تجزیه کشور، مهم ترین نقشه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استاندار همدان افزود: در جریان اتفاقات اخیر آمریکا و ایادی آن، قصد داشتند بین مردم و نظام مقدس جمهوری شکاف ایجاد کنند که با بصیرت مردم و عدم همراهی با برنامه های آنها راه به جایی نبردند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به یکی از کشور های قدرتمند تبدیل شده که دشمنان این را برنمی تابند افزود: سیاست دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، توجه به معیشت مردم و ایجاد اشتغال است که در سفر رییس جمهور به استان، بیش از 14 هزار میلیارد تومان به همدان اختصاص پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه 18 برابری گلخانه ها در همدان

توسعه 18 برابری گلخانه ها در همدان