مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 20:302023-02-27پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای تعطیلات نوروزی آماده می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای تعطیلات نوروزی آماده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قباد محمدی بعد از ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی ارائه خدمات درمانی در ایام نوروز که با حضور مدیران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: نوروز سال 1402 به طور قطع با سال های گذشته تفاوت خواهد داشت و باید سفرهای نوروزی مورد توجه ویژه قرار گیرد و جدی تر از گذشته به فکر سلامت مردم در ایام نوروز باشیم.

وی افزود: متأسفانه در ایام نوروز آمار تصادفات جاده ای و مسمومیت ها افزایش می یابد و باید تلاش کنیم با همکاری و همدلی و با جدیت تمام، برنامه ریزی ها و اقدامات لازم را در حوزه های مختلف بهداشتی درمانی در راستای حفظ سلامت مردم در این ایام انجام دهیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: انجام برنامه ریزی های لازم برای حضور متخصصان مقیم در بیمارستان ها در ایام نوروز بسیار ضروری است و علاوه بر آن با توجه به تعطیلی بیمارستانها و مراکز درمانی خصوصی و افزایش مراجعین در اورژانس های بیمارستان های تابعه دانشگاه باید تعداد پزشکان در این مراکز در این ایام نوروز افزایش یابد.

محمدی بیان کرد: رؤسای شبکه های بهداشت و درمان شهرستانها با هماهنگی معاونت غذا و دارو در پنج روز اول تعطیلات نوروز تعداد داروخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای تعطیلات نوروزی آماده می شود

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای تعطیلات نوروزی آماده می شود