مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 20:302023-02-27اقتصادي

468 دستگاه استخراج رمز ارز در تبریز جمع آوری شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه در سالجاری 74 مرکز استخراج رمز ارز غیرمجاز در تبریز شناسایی شد، گفت: تعداد 468 دستگاه غیرمجاز از این مراکز جمع آوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس حسامی روز دوشنبه در سومین جلسه کمیته استانی مبارزه با مراکز غیر قانونی استخراج رمز ارز که با حضور اعضای کمیته، در شرکت توزیع نیروی برق تبریز برگزار شد، با تاکید بر ضرورت حمایت از تولید و اشتغال در کشور گفت: در این راستا انرژی برق با نرخ پایین و ارزان در اختیار کسب و کارهای کوچک قرار می گیرد، اما متأسفانه عده ای از این افراد با سو استفاده از این مزایا، اقدام به استخراج غیر مجاز رمز ارز می کنند.

وی مشکل استخراج رمز ارزها را شامل 2 موضوع نصب دستگاه غیرمجاز و سرقت انرژی دانست و ادامه داد: در صورتی که دستگاه ماینری دارای مجوز و برگ سبز باشد، اما با انشعاب غیر مجاز استفاده شود، این امر خلاف قانون محسوب خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به صدور مجوزهای تعمیر ماینر از سوی شورای صنفی گفت: عده ای با سو استفاده از این مجوز و به بهانه تست و تعمیر دستگاه، اقدام به استخراج رمز ارز می کنند، به طوریکه تنها در سال جاری، سه مرکز تعمیر ماینر در تبریز شناسایی و دستگاه های غیرمجاز در آنجا جمع آوری شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

468 دستگاه استخراج رمز ارز در تبریز جمع آوری شد

468 دستگاه استخراج رمز ارز در تبریز جمع آوری شد