مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 20:352023-02-27سياسي

جلسه هم اندیشی معاون سیاسی استانداری فارس با فعالان رسانه


طی جلسه ای با حضور معاون سیاسی استانداری و برخی مسئولان فرهنگی فارس و جمعی از فعالان رسانه در این استان، پیرامون نقش رسانه در مدیریت بحران، - ایسنا/فارس طی جلسه ای با حضور معاون سیاسی استانداری و برخی مسئولان فرهنگی فارس و جمعی از فعالان رسانه در این استان، پیرامون نقش رسانه در مدیریت بحران، راهکارهای بهبود ارتباط مدیران و دستگاه های دولتی با رسانه ها و ارتقاء کیفیت فعالیت های رسانه ای و مسائل و مشکلات عکاسان خبری، مباحثی مطرح شد.

عصر دوشنبه هشتم اسفند، در ادامه برنامه های هم اندیشی فعالان رسانه و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، جلسه ای با محوریت نقش عکس و کاریکاتور در فضای رسانه ای، رسانه در بحران های امنیتی، مشکلات رسانه در مسیر تحقق جهاد تبیین، برگزار و نکاتی از سوی حاضران مطرح شد.

خبرنگاران و عکاسان خبری حاضر در این جلسه، ضمن انتقاد از حاضر نبودن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و قدردانی از حضور مدیرکل حوزه هنری فارس، لزوم باز کردن فضای رسانه برای طرح دیدگاه ها، نقدها، نظرات فعالان این عرصه و انعکاس مسائل و مطالب مطرح شده از سوی مردم، مورد تاکید قرار گرفت.

توجه به اقتصاد رسانه، ارتقاء آگاهی مدیران و مسئولان در بحث اهمیت رسانه و کارکرد اثرگذار آن در جهاد تبیین و پیشگیری و مدیریت بحران های مختلف، لزوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه هم اندیشی معاون سیاسی استانداری فارس با فعالان رسانه

جلسه هم اندیشی معاون سیاسی استانداری فارس با فعالان رسانه