مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 21:102023-02-27ورزشي

پیام ویژه اریکسن برای هواداران شیاطین سرخ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هواداران منچستریونایتد در بهترین روزهای باشگاه شان در سالهای اخیر نگران ستاره دانمارکی شان کریستین اریکسن هستند و امیدوارند او پیش از پایان فصل جاری بار دیگر به ترکیب شیاطین سرخ برگردد.

- منچستریونایتد بهترین روز های خود در چند سال اخیر را تجربه می کند، اما شادی ناشی از قهرمانی در جام اتحادیه باعث نشده هواداران مصدومیت کریستین اریکسن را فراموش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، هواداران منچستریونایتد در بهترین روزهای باشگاه شان در سالهای اخیر نگران ستاره دانمارکی شان کریستین اریکسن هستند و امیدوارند او پیش از پایان فصل جاری بار دیگر به ترکیب شیاطین سرخ برگردد.

اریکسن که تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد به یونایتد پیوست در تیم اریک تن هاخ نمایش هایی عالی داشت اما در آخرین روزهای ماه ژانویه از ناحیه مچ پا مصدوم شد و از آن زمان نتوانسته برای تیمش بازی کند.

وقتی پزشکان اعلام کردند بازی ساز دانمارکی دست کم سه ماه دور از میادین خواهد بود باشگاه برای پر کردن جالی خالی اش مارسل سابیتزر را به صورت قرضی از بایرن مونیخ به خدمت گرفت.

اریکسن دیشب که شیاطین سرخ در ومبلی قهرمان جام اتحادیه شدند از روی سکوها شاهد جشن و شادی همبازی هایش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام ویژه اریکسن برای هواداران شیاطین سرخ

پیام ویژه اریکسن برای هواداران شیاطین سرخ