مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 21:152023-02-27سياسي

برگزاری کارگاه آموزشی پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان در سمنان


مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان از برگزاری کارگاه آموزشی پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان در استان سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی حسین پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان از برگزاری کارگاه آموزشی پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان در استان سمنان خبر داد و گفت: این کارگاه به منظور تکریم مؤدیان مالیاتی و همچنین آشنایی آنان با این سامانه و همچنین تبیین قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان برای اشخاص حقوقی استان اعم از شرکت های بورسی، دولتی و اشخاص حقوقی غیربورسی و غیردولتی استان، به مدت یک روز در استان سمنان برگزار می شود.

وی عنوان کرد: این کارگاه آموزشی با توجه به فراخوان های صورت گرفته برای شرکت های بورسی، شرکت های دولتی و اشخاص حقوقی غیربورسی و غیردولتی استان با حضور محمد برزگری، رییس مرکز تنظیم مقررات، نظام پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان برگزار می شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تصریح کرد: قانون پایانه فروشگاهی و سامانه مؤدیان در سال 1398 در مجلس به تصویب رسیده و سازمان امور مالیاتی کشور مکلف به اجرای این قانون است.

حسین پور تصریح کرد: به همین منظور، اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، گروه های آموزشی لازم را برای تبیین قوانین و مقررات آن و تسهیل امور برای مؤدیان مالیاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه آموزشی پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان در سمنان

برگزاری کارگاه آموزشی پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان در سمنان