مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 21:202023-02-27اقتصادي

نظارت هوشمند بر نانوایی ها به هدفمندی مصرف آرد منجر شده است


مسئول نظارت هوشمند بر نانوایی های استان قزوین گفت: نظارت هوشمند بر نانوایی ها (سامانه نانینو) در این استان به هدفمندی صحیح و نظم دهی مصرف آرد یارانه ای منجر شده است.

- قزوین- مسئول نظارت هوشمند بر نانوایی های استان قزوین گفت: نظارت هوشمند بر نانوایی ها (سامانه نانینو) در این استان به هدفمندی صحیح و نظم دهی مصرف آرد یارانه ای منجر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آزیتا اسدی روز دوشنبه با بیان این مطلب افزود: تا قبل از نظارت هوشمند بر نانوایی ها برخی از اصناف برای تهیه محصولات خوراکی از آرد یارانه ای ویژه پخت نان به شیوه خارج از شبکه توزیع خریداری می کردند.

وی اضافه کرد: از زمان اجرایی شدن این طرح و به خصوص عملیاتی شدن فاز سوم آن، سهمیه آرد نانوایان بر اساس میزان عملکرد ماهانه آن ها محاسبه می شود و نانوا در صورت فروش آرد خارج از شبکه توزیع با کاهش عملکرد و سهمیه روبرو خواهد شد.

اسدی بیان داشت: اصنافی مثل قنادی ها که قبلاً از آرد نانوایی ها خرید می کردند، اکنون برای تهیه آرد باید به صنف و صنعت مراجعه کرده و از آرد نوع ششم (آزاد) خریداری کنند.

این مسئول تصریح کرد: نظارت هوشمند بر نانوایی ها با رصد دقیق فعالیت نانوایان برای آن دسته از متصدیانی که در بازه زمانی یک ماهه بدون تخلف فعالیت کنند، 10 درصد افزایش سهمیه آرد در نظر می گیرد، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت هوشمند بر نانوایی ها به هدفمندی مصرف آرد منجر شده است

نظارت هوشمند بر نانوایی ها به هدفمندی مصرف آرد منجر شده است