مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 00:022023-02-27پزشكي

افزایش شیوع آنفلوآنزا در کرمان/ شاهد خیز نامحسوس کرونا در استان هستیم


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در سال جاری نگرانی مردم نسبت به کرونا کمتر شده، به همین دلیل نسبت به سال گذشته کمتر مسائل بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت می کنند و امسال شاهد افزایش بیماری های تنفسی از جمله آنفلوآنزا، - خبرگزاری فارس_ کرمان؛ محبوبه سعیدی: این روزها در سطح شهر و استان کرمان شاهد شیوع آنفلوآنزا و سایر بیماری های تنفسی هستیم که بیماران زیادی را راهی بیمارستان ها و درمانگاه ها کرده است.

 شیوع آنفلوآنزا و بیماری های تنفسی با حضوری شدن مدارس در بین دانش آموزان و معلمان و به تبع آن خانواده ها شیوع بیشتری پیدا کرده است.

  سعید صحبتی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در زمینه شیوع آنفلوآنزا و سایر بیماری های تنفسی در سطح شهر کرمان و استان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در فصل پاییز و زمستان شاهد افزایش بیماری های تنفسی و ویروسی هستیم.

 وی گفت: در سال جاری نگرانی مردم نسبت به کرونا کمتر شده، به همین دلیل نسبت به سال گذشته کمتر مسایل بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت می کنند و امسال شاهد افزایش بیماری های تنفسی از جمله آنفلوآنزا، سرماخوردگی ویروسی و دیگر موارد مشابه در سطح شهر کرمان و استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شیوع آنفلوآنزا در کرمان/ شاهد خیز نامحسوس کرونا در استان هستیم

افزایش شیوع آنفلوآنزا در کرمان/ شاهد خیز نامحسوس کرونا در استان هستیم