مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 00:502023-02-27اقتصادي

سرمایه گذاری 545 میلیون دلاری برای پروژه ان جی ال دهلران


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: برای پروژه ان .

جی.

ال دهلران 545 میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی تعریف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، رضا محمدرحیمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام  عصر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار کرد:  برای پروژه ان .

جی.

ال دهلران 545 میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی تعریف شده است، پروژه پتروشیمی دهلران هم یکی دیگر از پروژه های مهم است که با بیش از 40 درصد پیشرفت و اعتبار مصوب 500 میلیون دلاری در حال اجراست.

وی به روند ساخت پتروشیمی هلیلان پرداخت افزود: مشکلات مربوط به زمین و معافیت برطرف شده و برای این پروژه 125 میلیون یورو امسال اعتبار سرمایه گذاری خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: در پروژه ان جی ال دهلران یک هزار نفر و در پتروشیمی دهلران نیز یک هزار نفر اشتغالزایی انجام شده است.

محمد رحیمی گفت: تلاش ما این است هرچه زودتر پروژه های در دست اجرا را تکمیل و به بهره برداری برسانیم، چراکه این پروژه ها تبدیل به ارزش افزوده، اشتغالزایی و تولید خواهند شد.

وی ادامه داد:  هم اکنون 82 هزار میلیارد تومان پروژه های سرمایه گذاری در سطح استان در دست اجراست که با تکمیل و بهره برداری از آنها نقطه امیدبخشی در تولید رخ خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 545 میلیون دلاری برای پروژه ان جی ال دهلران

سرمایه گذاری 545 میلیون دلاری برای پروژه ان جی ال دهلران