مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 01:022023-02-27دانش

نصراللهی: دانشگاه آزاد با شبکه سازی می تواند جریان ساز و منبع خبرهای امیدآفرین باشد


رییس کمیته داوران ششمین جشنواره سراسری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (قلم6 ) از توجه ناکافی رسانه ها به حرفه ای گرایی و غفلت رسانه ها از سوژه ها و اقدامات مثبت و درخورتحسین .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس دکتر نصراللهی با اشاره به تشدید جنگ شناختی دشمنان علیه مردم ایران و هم افزایی آنان در این زمینه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن یک میلیون و 200 هزار دانشجو،دهها هزار استاد و کارمند و ارتباط چهره به چهره این افراد با میلیون ها نفر از اعضای خانواده و دوستان خود ، شبکه ارتباطی بی نظیر و  ابررسانه است.

رییس دانشکده علوم اجتماعی ، ارتباطات و رسانه  تصریح کرد : شبکه ارتباطی بزرگ و ابررسانه دانشگاه آزاد اسلامی درصورت سازماندهی حرفه ای و مسئولانه ظرفیت عظیم خود ، قدرت جریان سازی در مورد هر رویدادی را دارد و اگر این اتفاق بیافتد نه تنها  هیچ رسانه ای نمی تواند با آن رقابت کند، بلکه شبکه ارتباطی دانشگاه آزاد به منبع اخبار علمی، توسعه ای و امیدبخش تبدیل خواهد شد.

رییس کمیته داوران ششمین جشنواره سراسری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یکی از چالش های مهم کشور را بی توجهی یا  توجه  ناکافی به سوژه های مثبت دانست و افزود: حال مردم ایران این روزها با تشدید تحریم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصراللهی: دانشگاه آزاد با شبکه سازی می تواند جریان ساز و منبع خبرهای امیدآفرین باشد

نصراللهی: دانشگاه آزاد با شبکه سازی می تواند جریان ساز و منبع خبرهای امیدآفرین باشد