مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 08:052023-02-28سياسي

شرط بخشش دانشجویان درگیر در حوادث اخیر  


رییس دانشگاه تهران، ابراز ندامت را شرط بخشش تمامی دانشجویان این دانشگاه که در حوادث اخیر درگیر بودند دانست و گفت: هر دانشجویی که ابراز ندامت کند مشمول عفو و بخشش قرار می گیرد.

- دکتر سید محمد مقیمی در گفت و گو با ایسنا به اقدام دانشگاه تهران در راستای فرمان عفو رهبری و دستور رییس جمهور برای عفو دانشجویان درگیر در حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: ما در دانشگاه تهران در این زمینه نامه ای به معاونت دانشجویی ارسال کردیم تا پرونده های این دانشجویان مورد بررسی و تصمیم گیری قرار بگیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین جلسه ای در راستای عفو دانشجویان درگیر حوادث اخیر در دانشگاه تهران تشکیل دادیم و تعدادی از دانشجویان نیز در این جلسه حضور داشتند.

البته کمیته ویژه ای در این زمیته تشکیل ندادیم همان شورای انضباطی با یک رویکرد جدید در معاونت دانشجویی مسئول پیگیری وضعیت پرونده این دانشجویان شد.

رییس دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: پرونده تمامی دانشجویان که در حوادث اخیر درگیر بودند در کمیته فوق مورد بررسی قرار خواهند گرفت و کسانی که شرایط را داشته باشند مشمول عفو و تخفیف می شوند.

مقیمی در پاسخ به مصاحبه اخیر رییس سازمان امور دانشجویان مبنی بر عدم عفو بخش کوچکی از دانشجویان فوق گفت: عفو یا تخفیف می تواند شامل حال تمامی دانشجویان حوادث اخیر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط بخشش دانشجویان درگیر در حوادث اخیر  

شرط بخشش دانشجویان درگیر در حوادث اخیر