مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 08:052023-02-28سياسي

فرهنگ ایثار و شهادت گره گشای مشکلات امروز کشور است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: همان طور که فرهنگ ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس باعث پیروزی بر دشمن بعثی شد، امروز هم می تواند گره گشای مشکلات جامعه باشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: همان طور که فرهنگ ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس باعث پیروزی بر دشمن بعثی شد، امروز هم می تواند گره گشای مشکلات جامعه باشد.

جابر ابوالفتح زاده، دوشنبه 8 اسفندماه، در همایش تجلیل از مادران شهدای والامقام و جانبازان سرافراز عجب شیر گفت: ما به دنبال گسترش فرهنگ ایثار و شهادت هستیم؛ فرهنگی که توانست در دوران دفاع مقدس از کیان کشور محافظت کرده و توطئه دشمنان در ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کند و امروز هم در مواجهه کشور با انواع مشکلات، حرف اول را می زند.

وی افزود: توسعه و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت علاوه بر اینکه رسالتی ذاتی برای ما است، مطالبه جدّی خانواده های شهدا نیز است و بر همین اساس ضمن بوسیدن دست و پای پدر و مادران شهدا، خدمت آنان قول می دهیم تا جان داریم راه فرزندانشان را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: من به عنوان خادمی از خدمتگزاران خانواده های شهدا و ایثارگران تجلیل می کنم از والدین شهدا که هنوز هم دلتنگ فراق عزیزانشان هستند اما این را هم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایثار و شهادت گره گشای مشکلات امروز کشور است

فرهنگ ایثار و شهادت گره گشای مشکلات امروز کشور است