مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 08:152023-02-28اجتماعي

پیگیر رفع مشکلات طرح رتبه بندی معلمان کرمانشاهی هستیم


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به نقش معلمان در نظام تعلیم و تربیت، گفت: پیگیر رفع مشکلات طرح رتبه بندی معلمان کرمانشاهی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلمان محمدی صبح سه شنبه در مراسم هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی که با حضور جمعی از مدیران آموزش و پرورش کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات در خصوص برگزاری همایش ها اثر گذاری در تعلیم و تربیت بوده به گونه ای درست و به دور از کلیشه است.

وی افزود: سند تحول بنیادین نقش راه آموزش و پرورش است که همگی باید بر اساس این سند به سمت جلو حرکت کنیم که در این سند موضوعات تربیتی دانش آموزان باید به گونه ای آموزش داده شود که به حیات طیبه برسند و زمینه ساز ظهور اما عصر (عج) باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در سند تحول بنیادین به تربیت چند ساحتی دانش آموزان تاکید می شود، تصریح کرد: در این چارچوب هدف تربیت و رشد دانش آموزان به صورت تک بعدی نیست بلکه زمینه رشد چند جانبه و دستیابی به حیات طیبه را برای آنها فراهم کنیم.

محمدی با تاکید بر اینکه آموزش در خدمت تربیت است، عنوان کرد: رویکرد آموزش و پرورش در سال جاری رویکردی تربیتی و مهارت آموزی است و آموزش در کنار تربیت دنبال خواهد شد و به همین منظور باید برای تحقق این رویکردها گام برداشته شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر رفع مشکلات طرح رتبه بندی معلمان کرمانشاهی هستیم

پیگیر رفع مشکلات طرح رتبه بندی معلمان کرمانشاهی هستیم