مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 08:352023-02-28سياسي

سپیدان آماده استقبال از مسافران و گردشگران در نوروز 1402


ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی 1402 به منظور توسعه و رونق گردشگری و ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران در نوروز 1402 تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سپیدان، به منظور هماهنگی و اتخاذ تدابیر لازم برای استقبال از مسافران و گردشگران در نوروز 1402،ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان به ریاست محمد رضایی فرماندار سپیدان برگزار شد.

فرماندار شهرستان سپیدان با اشاره به اینکه شهرستان گردشگری سپیدان در روزهای آخر هفته میزبان مسافران و گردشگران زیادی از شهرستان های استان و سراسر کشور است،اظهار داشت: ما در شهرستان سپیدان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و به جهت برخورداری از منابع طبیعی فراوان همواره شاهد حضور مسافران و گردشگران در ایام مختلف بویژه روزهای پایانی هفته و تعطیلات هستیم لذا اگر در سایر شهرستان ها هماهنگی لازم برای میزبانی از مسافران تنها در ایام نوروز انجام می گیرد اما در شهرستان سپیدان همیشه و در همه ایام این مهم صورت می پذیرد که البته همه دستگاههای باید تلاش کنند که مدیریت در ایام نوروز به خوبی و در جهت رفاه بیشتر مسافران و گردشگران انجام شود.

محمد رضایی در ادامه به حضور دستگاه های مختلف اجرایی در قالب 8 کمیته اصلی در ستاد اجرایی خدمات سفر اشاره کرد و اظهار کرد: براساس دستورالعمل ابلاغی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپیدان آماده استقبال از مسافران و گردشگران در نوروز 1402

سپیدان آماده استقبال از مسافران و گردشگران در نوروز 1402