مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 08:502023-02-28سياسي

توضیح مسئولان فرهنگی چهارمحال و بختیاری در خصوص چرایی کمرنگ شدن برنامه ها


کرونا در چند سال اخیر برنامه های فرهنگی کم رونق را به یک رکود سنگین کشاند، کم کم محدودیت های کرونایی برطرف شد، اما به نظر می رسد که هنوز رونق به برنامه های فرهنگی در استان برنگشته است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری کرونا در چند سال اخیر برنامه های فرهنگی کم رونق را به یک رکود سنگین کشاند، کم کم محدودیت های کرونایی برطرف شد، اما به نظر می رسد که هنوز رونق به برنامه های فرهنگی در استان برنگشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه های فرهنگی بزرگ و تاثیرگذار باید مطابق با سلیقه آحاد جامعه باشد، سلایق قشر نوجوان و جوان یکی از مسائل حائز اهمیت در تولیدات و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

همیشه در محافل مختلف از مسئله فرهنگ به عنوان یکی از ارکان مهم در سیاست گذاری های کلان کشور نام برده می شود، اما در عمل گاهی شاهدیم که به این مسئله بسیار مهم بی توجهی صورت می گیرد و یکی از تبعات ناشی از بی توجهی به فرهنگ افزایش آسیب های اجتماعی، سست شدن بنیان خانواده و گسست بین نسلی است.

چرا اتفاقات فرهنگی خوبی در چهارمحال و بختیاری رقم نمی خورد؟ احسان قائدی- رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با ایسنا در خصوص علل وجود ضعف در اجرای برنامه های فرهنگی ویژه برای عموم مردم، اظهار کرد: برای برگزاری چنین رویدادهایی نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح مسئولان فرهنگی چهارمحال و بختیاری در خصوص چرایی کمرنگ شدن برنامه ها

توضیح مسئولان فرهنگی چهارمحال و بختیاری در خصوص چرایی کمرنگ شدن برنامه ها