مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 09:102023-02-28بين الملل

ایران از محورهای اصلی سفر وزیر امور خارجه رژیم اسراییل به آلمان


در حالی که وزیر خارجه آلمان اخیرا اعلام کرده بود که فعلا هیچ مبنای قانونی برای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران وجود ندارد، منابع رژیم صهیونیستی گزارش دادند که وزیر امور خارجه این رژیم در سفر به آلمان به رایزنی درباره برنامه هسته ای ایران و موضوع قرار .

- در حالی که وزیر خارجه آلمان اخیرا اعلام کرده بود که فعلا هیچ مبنای قانونی برای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران وجود ندارد، منابع رژیم صهیونیستی گزارش دادند که وزیر امور خارجه این رژیم در سفر به آلمان به رایزنی درباره برنامه هسته ای ایران و موضوع قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان های تروریستی می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه اورشلیم پست، الی کوهن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی قرار است سه شنبه در سفر به آلمان و دیدار با مقامات ارشد این کشور، به رایزنی درباره برنامه هسته ای ایران خواهد پرداخت.

کوهن علیرغم این که مقامات ایران تاکید کرده اند، تولید و به کارگیری تسلیحات اتمی جایی در دکترین دفاعی ایران ندارد، درباره سفرش به آلمان گفت: این سفر راهبردی در چارچوب تلاش ها برای جلوگیری از دست یابی ایران به تسلیحات هسته ای است.

کوهن در آلمان با آنالنا بربوک، همتای آلمانی اش دیدار خواهد کرد و درباره روش های تعمیق همکاری های راهبردی آلمان و رژیم اسرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران از محورهای اصلی سفر وزیر امور خارجه رژیم اسراییل به آلمان

ایران از محورهای اصلی سفر وزیر امور خارجه رژیم اسراییل به آلمان